برنج طارم خوشپخت یکی از بهترین نمونه های برنج در کشور می باشد که در بسیاری از شهرهای شمالی کشور در  استان مازندران کشت می شود. این برنج انواع مختلفی دارد که توسط فروشنده های زیادی به شکل های مختلف از جمله عرضه غیرحضوری به فروش می رسد. درصد بالایی از برنج طارم در منطقه شمالی کشور کشت می شود که جزﺀ مرغوب ترین نوع برنج به شمار می آید. 

فروشنده انواع برنج طارم خوشپخت

گونه های اصلی برنج خوشپخت

گونه های اصلی برنج خوشپخت مرغوب ترین نوع برنجی که در کشور کشت و برداشت می شود، متعلق به منطقه شمال کشور است و گونه های خوش پخت آن نمونه هایی هستند که هنگام پخت، ری خوبی داشته باشند و به خوبی قد بکشند بدون اینکه له شوند و در ظاهر آنها تغییری ایجاد شود. 

از بین انواع برنج خوشپخت ایرانی که بسیار پرطرفدار بوده و از لحاظ کیفی جزﺀ برنج های درجه یک می باشند، می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

برنج های بینام کشت دوم و چین دوم از خوشپخت ترین برنج های پاییزه به شمار می آیند. 

برنج طارم محلی و طارم هاشمی نیز از گونه های خوشپخت به شمار می آیند که مقدار برداشت آنها نسبت به نمونه های دیگر کم است. 

برنج های فجر و شیرودی از جمله نمونه های خوشپختی هستند که به مقدار زیاد نیز در مناطق مختلف شمالی کشور کشت می شود. 

تمام این گونه های برنج طعم بسیار لذیذی دارند و دارای ری بسیار بالایی نیز هستند که در هنگام پخت به خوبی قابل مشاهده است.

پخش برنج خوشپخت طارم شمال کیلویی

پخش برنج خوشپخت طارم شمال کیلویی برنج طارم یکی از گونه های خوشپخت و مرغوب می باشد که تنوع بسیار بالایی دارد و در بسیاری از مناطق شمال کشور برداشت می شود. 

در هنگام پخت برنج طارم نیز کیفیت آن در قد دانه های برنج و بو و طعم آن به راحتی قابل لمس است. 

شرکتها و مراکزی که در زمینه عرضه و پخش انواع برنج خوشپخت فعالیت می کنند، محصول را در وزن های مختلف بسته بندی مانند 5، 10 و 20 کیلویی و برای کسانی که در حجم های بالاتر خرید می کنند در حجم های بیشتر نیز به صورت سفارشی بسته بندی می کنند. 

شرکت برنج خوشپخت از روش های مختلفی برای فروش محصولات خود استفاده می کنند که یکی از این راه های فروش، استفاده از فضای مجازی و اینترنت است. 

این سایت نیز درنظر دارد انواع برنج خوشپخت طارم را در حجم های متفاوت و به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی به دست مصرف کننده برساند که برای اطلاع از قیمت آن می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.