برنج دم سیاه شمشیری از جمله محصولات خوشپختی است که بسیار مورد پسند عموم مردم واقع گردیده است. فروش برنج دم سیاه شمشیری در کشور به صورت‌های مختلفی انجام می‌گردد و خریداران می‌توانند به راحتی این برنج مفید را خریداری نمایند؛ یکی از راههای خرید مرقوم به صرفه این برنج هنگام فروش فوری برنج دم سیاه شمشیری در فروشگاه‌های معتبر می‌باشد چرا که در این مواقع اصولا قیمت‌های عرضه شده نیز پایین‌تر از قیمت واقعی محصول می‌باشد. 

فروش فوری برنج دم سیاه شمشیری

برنج شمشیری چه نوع برنجی است؟

برنج شمشیری چه نوع برنجی است؟ برنج شمشیری از جمله برنج‌های پر محصول و به نسبت مرغوب است که بیشتر در نواحی شمالی کشور مانند مازندران کشت می‌گردد. 

برنج شمشیری نام دیگری در بازار نیز دارد به نام برنج ندا که محصولی است بر گرفته از مطالعات پژوهشگران علم ژنتیک که با ترکیب سه رقم از برنج به نام برنج آمل، حسن سرایی و برنج طارم سنگی است که همین موضوع باعث گردیده تا برنج شمشیری خصوصیات این سه رقم برنج را به طور همزمان در خود داشته باشد، همین موضوع باعث گردیده تا برخی از ارقام برنج شمشیری مانند برنج طارم شمشیری از لحاظ ظاهری شباهت زیادی با رقم مرغوب برنج طارم هاشمی گردد و همین موضوع باعث بروز مشکلاتی برای خریدارانی که قدرت تشخیص ارقام مختلف برنج را ندارند گردیده و زمینه ساز سود جویی برخی را فراهم نموده است. 

رقم دیگر برنج شمشیری برنج استخوانی شمشیری می‌باشد که شکل ظاهری آن استخوانی می‌باشد به همین علت نیز نام آن را برنج استخوانی گذاشته‌‌اند، طول دانه‌های این رقم به صورت خام به ۲/۷ میلی متر می‌رسد و بعد از پخت نیز بیشتر از ۶ میلی متر می‌گردد از همین رو به عنوان برنجی با قد کشی خوب شناخته می‌شود. 

برنج‌های شمشیری دون دون می‌باشند و از عطر و طعم بهتری به نسبت دیگر ارقام برنج‌های پر محصول کیفیت بهتری دارد و از لحاظ کیفی در سطح میانه انواع برنج ایرانی قرار دارد. 

برنج شمشیری از هضم راحت‌ترین نیز برخوردار است و برای افرادی که مشکل هضم غذا دارند گزینه‌‌ای مناسب به حساب می‌آید. 

این برنج پس از برداشت از شالیزار و انجام مراحل سورتینگ در بسته‌های ده کیلویی بسته بندی و در بازار مصرف عرضه می‌گردد. 

خرید برنج شمشیری دم سیاه 10 کیلویی

خرید برنج شمشیری دم سیاه 10 کیلویی از آنجایی که خرید برنج شمشیری دم سیاه عموما در کیسه‌های ۱۰ کیلویی انجام می‌گردد، بهترین راه برای خرید برنج‌های ایرانی خرید از مراکز معتبر می‌باشد تا از کیفیت و کمیت برنج اطمینان خاطر داشته باشیم و از بروز مشکلاتی مانند خرید بی‌کیفیت یا برنج با درصد بالایی از نیم دانه جلوگیری نماییم و خود را محتمل ضرر و زیان ننماییم. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.