برنج معطر شمال دانه بلند یکی از اقلام برنج اعلا و درجه یک ایرانی است که به دلیل کیفیت پخت عالی و عطر و طعم مطلوب هم به عنوان مصارف خانگی و هم به عنوان مصارف در میهمانی ها و مراسم مورد استفاده قرار می گیرد. فروشنده معتبر برنج معطر شمال با سابقه چندین ساله در این زمینه، انواع برنج های دانه بلند را بدون ذره ای ناخالصی، به سراسر کشور ارائه می نماید و مناسب ترین قیمت را برای فروش در نظر گرفته است.فروشنده معتبر برنج معطر شمال دانه بلند

معرفی انواع برنج شمالی

معرفی انواع برنج شمالی مناطق شمالی ایران، بیشترین زمین زیر کشت را برای تولید انواع برنج دارد و ارقام تولیدی علاوه بر اینکه در ایران به فروش می رسد در بازارهای جهانی نیز مورد معامله قرار می گیرد. برای آشنایی بیشتر شما با ارقام گوناگون این محصول، در ادامه این مطلب به معرفی انواع برنج شمال خواهیم پرداخت.

به طور کلی انواع برنج شمال را می توان به چهار دسته اصلی طارم، صدری، گرد و پر محصول تقسیم کرد که هر یک دارای گونه های زیادی هستند و از نظر ویژگی های کیفی و ظاهری با هم متفاوت می باشند.

برنج طارم: برنج طارم یکی از اصیل ترین گونه های برنج شمال است که بسیار پر طرفدار است و معروفیت آن به دلیل عطر و طعم آن می باشد. این نوع برنج خود به طارم صدری، طارم هاشمی، طارم سنگی تقسیم می شود.
برنج صدری: برنج صدری یکی از ارقام برنج محلی و یا بومی شمال ایران است که بیشتر در استان گیلان کشت می شود و خود شامل دم سیاه، دم زرد و دم قرمز می باشد. گونه دم سیاه این برنج پس از پخت بسیار خوب ری می کشد و عطر و طعم عالی دارد. به این نوع برنج برنج مجلسی نیز گفته می شود.
برنج گرد: این نوع برنج دارای دانه های بسیار کوتاه است و یکی از برنج های محلی محسوب می شود که خود شامل بینام، حسنی، قصرالدشتی و … می باشد. کاربرد این نوع برنج بیشتر برای درست کردن خمیر و یا آش است.
برنج پر محصول: این نوع برنج در اثر پیوند یک رقم برنج محلی و یک رقم برنج بی کیفیت حاصل شده است و همان طور که از نام آن مشخص است بسیار پر محصول بوده و با هدف تامین نیاز کشور حاصل شده است. برنج خزر، فجر، ندا، شیرودی، هراز، و … در این دسته از برنج قرار دارند.

خرید عمده برنج عطر دار شمالی

خرید عمده برنج عطر دار شمالی شما می توانید برای خرید برنج عطر دار شمالی از طریق سایت اقدام کنید و با ثبت سفارش خود در اندازه دلخواه، آنها را درب منزل تحویل بگیرید. قیمت عمده انواع برنج شمال، معمولا بسیار ارزان تر از خرید خرده می باشد و این امر برای مشتریان عمده بسیار مقرون به صرفه است.
ما آخرین قیمت برنج شمال را در سایت درج می کنیم و شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز به این اطلاعات دسترسی داشته باشید. در صورت داشتن هر گونه سوالی می توانید با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.