امروزه در کشور ما انواع مختلفی برنج فجر محلی در مزارع و شالیزار ها کشت می شود و برنج فجر محلی به صورت مستقیم و از شالیکار ها خریداری می شود. فروش این برنج خوشپخت و خوش طعم در سایت اینترنتی ما امکان پذیر است و به دو صورت عمده و جزئی سفارش داده می شود. همچنین  برنج محلی کیلویی به صورت مستقیم در فروشگاه های سطح شهر امکان پذیر می باشد. 

سفارش مستقیم برنج فجر محلی

منظور از برنج محلی چیست؟

منظور از برنج محلی چیست؟ برنج محلی برنجی می باشد که در کشتزارهای داخلی به ویژه های شهر های شمالی کشور کشت می شود. این نوع برنج از عطر و طعم بی نظیری برخوردار می باشد که در بین ایرانیان و همچنین در بازارهای خارجی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

لذا این برنج کیفیت بسیار بالایی دارد و نیز خوش پخت می باشد و هضم آن به راحتی صورت می گیرد. یکی از بهترین انواع برنج محلی برنج طارم می باشد خود دارای انواع مختلفی از جمله هاشمی، صدری، دم سیاه و طارم سنگی می باشد.

برنج محلی می تواند انرژی بدن را فوراً تامین کند. همچنین سطح قند خون را ثابت نگه می دارد و به عملکرد بهتر دستگاه گوارش کمک می کند. برنج محلی سرشار از ویتامین ها و املاح مختلفی است که مصرف آن برای بدن بسیار مفید می باشد.

کیفیت برنج محلی نسبت به نمونه های خارجی بسیار بهتر و مرغوب تر می باشد. برنج محلی دانه های درشتی دارد و رنگ آن به کرم متمایل تر است.

پخت برنج محلی معمولا به راحتی صورت می گیرد اما در بعضی از نمونه های آن برای پخت به زمان بیشتری نیاز است.

خرید انواع برنج فجر محلی کیلویی

خرید انواع برنج فجر محلی کیلویی در کشور ما انواع مختلفی برنج محلی با عطر بسیار دلنشین و طعم فوق العاده عالی در برخی مناطق خوش آب و هوا کشت می شود. این برنج پرطرفدار از فروش بسیار بالایی برخوردار است و به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم به فروش می رسد. همچنین خرید این محصول در فروشگاه ها و برنج فروشی ها امکان پذیر است. فروش مستقیم این محصول در نمایندگی ها می باشد.

این برنج به دو روش عمده و جزئی به فروش می رسد. این محصول در فروشگاه اینترنتی و آنلاین ما به دو صورت عمده و جزئی به فروش می رسد.  در سایت ما برنج محلی با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می شود و به دلیل این که از کیفیت بالایی برخوردار است فروش خوبی نسبت به برنج های دیگر دارد. سایت ما خدمات بسیار ویژه ای را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.