برنج به عنوان پرمصرف ترین محصول غذایی در کشور محسوب می شود که ارقام مختلفی دارد. برنج فجر از مرغوب ترین گونه های ایرانی است که در مناطق شمالی کشور کشت و برداشت می شود. خرید مستقیم برنج فجر بابل 20 کیلویی کاهش قیمت را برای مشتریان در پی دارد. این محصول را می توان به صورت عمده ای تهیه نمود و برای سفارش آن می توان از طریق فروشگاه اینترنتی اقدام کرد.

خرید مستقیم برنج فجر بابل 20 کیلویی

خصوصیات ظاهری برنج فجر

خصوصیات ظاهری برنج فجر برنج فجر از باکیفیت ترین محصولات ایرانی است که با استفاده از روش های اصولی و بدون مواد شیمیایی کشت و برداشت شده است. از خصوصیات ظاهری این محصول می توان به رنگ شفاف و شیشه ای آن اشاره نمود.

برنج بابل عطر و بوی بسیار خوبی دارد و پس پخت بیش از 6 میلی متر قد می کشد. این برنج به صورت دانه های سالم و کامل سورتینگ می شود و بدون رنگ سیاه و کرم خوردگی می باشد. 

برخی از گونه های آن دارای رنگ روغنی می باشد. این دانه در اندازه های متوسط دیده می شود و ظاهر آن شبیه به خنجر است. جهت پخت هر نوع غذا از جمله پلو از این محصول استفاده می شود که بسیار نرم و خوش پخت می باشد. این محصول غذایی شامل انواع ویتامین ها به ویژه تیامین یا ویتامین B می باشد.

فروشنده برنج فجر 20 کیلویی بابل

فروشنده برنج فجر 20 کیلویی بابل فروش برنج فجر 20 کیلویی بابل با تناژ بالا از سوی مشتریان و خریداران در سراسر کشور انجام می‌شود. این شرکت بهترین کالای ایرانی و خارجی را جهت مصرف به مشتریان عزیز عرضه می کند. این کالا از کیفیت های بسیار بالایی برخوردار می باشد که قیمت های بسیار مناسبی برای آنها قرار داده شده است و شما می توانید جهت تهیه این کالا و اطلاع از قیمت روز برنج به صورت اینترنتی و غیرحضوری سفارش خود را به ثبت برسانید.

در ادامه شماره هایی دیده می‌شود که می‌توان با استفاده از آنها این محصول را سفارش داد. کارشناسان فروش همه روزه در مرکز در حال فعالیت می باشند و آماده خدمت رسانی و ارائه برنج فجر کیلویی به مشتریان می باشند. این کالا بسته بندی های بسیار گوناگون دارد و می توان بسته به سلیقه و درآمد به تهیه آن پرداخت.

سفارشات عمده نیز پذیرفته می شود و می توان کالا را به صورت عمده تهیه نمود. جهت جلب رضایت مشتریان این کالا از بین برترین برندها انتخاب شده است که بسیار مطرح می باشند و دارای سابقه بالایی جهت تولید این کالا می باشند. برندهای ایرانی از قیمت های مناسبی برخوردار بوده و فروش بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.