برنج ها انواع بسیار متعددی دارا می باشند که بسته به سلیقه افراد انتخاب می شوند. برنج دم سیاه طارمی، یکی از لذیذ ترین و خوش خوراک ترین نوع برنج است که به دلیل طعم بی نظیرش، طرفداران بسیاری دارد و می توان گفت که برنج اصل ایرانی می باشد. شما عزیزان می توانید در فروشگاه ما، خرید بهترین برنج طارم کیلویی دم سیاه را با بهترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت انجام دهید.

خرید بهترین برنج طارم کیلویی دم سیاه

تنوع بسته بندی برنج طارم

تنوع بسته بندی برنج طارم برنج طارم، دارای بسته بندی بسیار متنوعی است و می توان گفت که به نوع، درجه بندی و مقدار و همچنین کشت و شخص تولید کننده بستگی دارد.

برخی از بسته بندی های برنج طارم، بسیار بزرگ هستند و می توان گفت که به صورت گونی و یا کیسه های خیلی بزرگ هستند، معمولا این نوع بسته بندی های برای خریدهای عمده و یا رستوران ها و شرکت ها می باشد.

نوعی دیگر از بسته بندی های برنج طارم وجود دارند که به صورت کیسه های پارچه ای دسته دار هستند که با زیپ باز و بسته می شوند، که تمام مشخصات و درجه برنج بر روی آن ها ذکر شده است و معمولا این بسته بندی برای مقدار برنج ۱۰ کیلویی استفاده می شود، البته لازم به ذکر است که برای همین مقدار برنج نیز در برخی موارد از گونی های پلاستیکی نیز استفاده می شود که در این موارد، سر این گونی ها، با استفاده از نخ های ضخیم دوخته می شوند.

در برخی موارد، برای فروش های ویژه این محصول، برنج ها را با سطل هایی که نام طارم بر آن ها درج شده است، عرضه می کنند، این نوع محصولات معمولا به صورت صادراتی و تشریفاتی هستند.

نوعی دیگری از بسته بندی برنج وجود دارد، که برنج با نایلون های ضخیم و مقاوم بسته بندی می شوند و سر آن ها،‌پرس می شود و همچنین نام طارم بر روی آن ها درج شده است، معمولا این نوع بسته بندی برای مقدار های کم و مصرف روزانه استفاده می شد.

توجه داشته باشید که برنج طارم در هر گونه بسته بندی معتبری که باشد، خواص و ویژگی برنج طارم را دارا می باشد.

فروش مستقیم برنج طارم اصل کیلویی

فروش مستقیم برنج طارم اصل کیلویی ما فروش مستقیم برنج طارم اصل را به صورت کیلویی آغاز کردیم و توجه داشته باشید که برنج های ما از کیفیت و طعم بی نظیری برخوردار هستند.

شما مشتریان گرامی می توانید، جهت کسب اطلاعات از نحوه تولید، فروش و قیمت خرید برنج طارم، به وب سایت درج شده مراجعه فرمایید و یا در صورت تمایل به دفاتر فروش مراجعه کنید و محصولی بی نظیر  را تهیه فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.