برنج ایرانی طارم به عنوان یکی از مشهورترین و معطرترین برنج ها در دنیا شناخته می شود. این برنج همانطور که از نام آن پیداست در منطقه طارم استان زنجان و حوالی آن برداشت می شود. برای خرید برنج طارم معطر و درجه یک با عطر و طعم استثنایی, از معتبرترین فروشنده این محصول با ما تماس بگیرید. تهیه این برنج مرغوب به هر میزان و ارسال آن به هر نقطه از ایران امکانپذیر می باشد.

فروشنده برنج ایرانی طارم معطر

آشنایی با انواع برنج طارم

آشنایی با انواع برنج طارم در حال حاضر انواع برنج طارم در ایران موجود می باشد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند, در ادامه به بررسی انواع گوناگون برنج طارم پرداخته و با ویژگی هر کدام آشنا خواهیم شد.

طارم سنگی: طارم سنگی که آن را با نام طارم استخوانی نیز می شناسند, با عطر دلنشین و کیفیت بی نظیر خود طرفداران بسیاری در میان علاقه مندان به برنج طارم دارد و به نوعی می توان این برنج را محبوب ترین برنج خانواده طارم محسوب کرد.

طارم دم سیاه: این برنج به دلیل داشتن شلتوک سیاه رنگ به این نام معروف شده است. بوی مطبوع و دلنشین و حفظ طعم پس از گرم کردن مجدد از ویژگی های برنج طارم دم سیاه محسوب می باشد.

طارم رشتی: طارم رشتی برنجی با کیفیت و درجه یک و عالی بوده که دانه های آن بلند و قلمی می باشد و در بین خانواده برنج های طارم ایرانی بسیار محبوب است.

طارم هاشمی: این برنج را می توان از معتبرترین انواع برنج طارم دانست چراکه رضایت بالایی را در میان مصرف کنندگان به دست آورده است. برنج طارم هاشمی پس از گذشت ساعت ها از زمان پخت همچنان کیفیت و طعم بی نظیر خود را حفظ خواهد کرد. در حال حاضر بیشترین کشت برنج در کشتزارهای شمال کشور مربوط به طارم هاشمی می باشد.

انواع دیگری نیز از برنج طارم موجود است همانند برنج طارم دیلمانی و موسی طارم که به صورت محدود کشت می شوند و اگرچه از لحاظ محبوبیت و میزان مصرف قابل رقابت با انواع دیگر برنج طارم نیستند ولی کیفیت بالا و قابل قبولی دارند.

قیمت روز برنج طارم ایرانی اصل

قیمت روز برنج طارم ایرانی اصل قیمت خرید برنج طارم ایرانی اصل متناسب با شرایط روز, میزان حجم خرید, کیفیت برنج, فصل برداشت و محل کشت تعیین می شود. دقت داشته باشید که برخی مواقع برنج های نامرغوب در بسته بندی های تقلبی تحت عنوان طارم ایرانی اصل به بازار عرضه می شوند که به هیچ وجه از کیفیت مناسب برخوردار نیستند.

چنانچه مایل به تهیه بهترین و مرغوب ترین برنج طارم اصل ایرانی هستید با کارشناسان ما تماس گرفته تا ضمن آگاهی از جزئیات و نحوه خرید, از قیمت روز این محصول نیز مطلع شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.