شرکت پخش برنج هاشمی اصل ممتاز در مناطق شمال کشور و تهران وجود دارد چرا که این برنج ها در شمال کشور بیشترین رشد را دارند و به همین دلیل با کیفیت ترین نوع برنج های هاشمی از شرکت های پخش آن ها در شمال کشور به بازار های ایران عرضه می شوند، برنج های هاشمی اصل بهترین کیفیت را دارند و عرضه و فروش این برنج های هاشمی به صورت مستقیم و عمده می باشد. 

شرکت پخش برنج هاشمی اصل ممتاز

راه های تشخیص برنج اصل

راه های تشخیص برنج اصل برنج های تقلبی در ایران بسیار زیادی شده اند و جنس آن ها بیشتر پلاستیک و یا الیاف های متفاوتی می باشد که برای معده و روده بسیار مضر است و به همین دلیل باید درباره ی نحوه ی تشخیص این برنج ها اطلاعاتی کسب کنید. 

یکی از راه های تشخیص این برنج های تقلبی این می باشد که آن ها را درون آب بریزید، برنج های اصل و با کیفیت در بر خورد اول با آب بیشتر بر روی آب می مانند و بعد از مدتی به چگالی آن ها افزایش می یابد و به زیر آب می رود در حالی که برنج های پلاستیکی و با تقلبی این قابلیت را ندارند و بر روی آب می مانند. 

یکی دیگر از راه های تشخیص این برنج های تقلبی از اصل که بسیار رایج است استفاده از حرارت و آتش است، اگر به برنجی که خریدی شک دارید می توانید در خانه چند دانه از این برنج را بر روی شعله های آتش قرار دهید و اگر برنج تقلبی باشد باید بوی پلاستیک از آن بلند شود و باید بدانید که این راه بهترین راه است. 

راه های زیادی برای تشخیص برنج اصل می باشد و یکی دیگر از این راه ها کوبیدن دانه های برنج درون هاون است، دانه های برنج اصل باید در بر خرد با هاون خورد شوند اما برنج های تقلبی خرد نمی شوند و در صورت خرد شدن دارای لایه و دانه های زرد رنگ می باشند. 

یکی از راه هایی که برای تشخیص این برنج ها استفاده می شود و قرار گذاشتن آن ها در نور خورشید است، این راه زمان طولانی می برد اما از نتیجه ی آن می توان مطمئن شد، تعدادی دانه های برنج را درون ظروف های در بسته قرار دهید و در برابر نور خوشید بگزارید، اگر دانه های برنج کپک نزد دانه تقلبی است و در صورت کپک زدن برنج یعنی دانه سالم است و برنج اصل می باشد. 

عرضه عمده برنج هاشمی ممتاز اصل

عرضه عمده برنج هاشمی ممتاز اصل عرضه عمده برنج ممتاز هاشمی به صورت مستقیم می باشد و برای کسانی که خرید عمده برنج را انجام می دهند بسیار مقرون به صرفه است و قیمت نهایی بسیار مناسبی را به همراه دارد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.