امروزه انواع مختلفی برنج شمال در کشور ما کشت می شود. این برنج بسیار خوش طعم در فروشگاه های سطح شهر موجود می باشد. عرضه کننده این محصول انواع برنج مرغوب را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در تمام شهر های کشور عرضه می کند. برنج شمال ارزان در سایت ما امکان پذیر می باشد. بازار فروش این محصول به دلیل عطر و طعم دلنشین رونق بسیار زیادی پیدا کرده است و در بازار های داخلی و خارجی طرفدار زیادی را به سمت خود کشیده است.

عرضه برنج شمال ارزان پاک شده

راهنمای نگه داری برنج

راهنمای نگه داری برنج در هنگام خرید برنج باید به راهنمای نگهداری آن توجه داشته باشیم. باکم ترین هزینه می توان  برنج را به خوبی نگه داری کرد. برنج شمالی از عطر و کیفیت بالایی برخوردار است. 

در هنگام خرید برنج باید کمی از برنج را مشاهده کنید تا کرمک و یا شپشک که در برخی برنج ها رایج است، وجود نداشته باشد. 

برای نگهداری برنج باید در یک مکان خشک و خنک قرار داده شود و در انبار نگهداری نشود زیرا گرما آن مکان باعث خراب شدن آن می شود. پس باید در انباری تهویه دار نگهداری شود.

برای نگهداری برنج باید فاصله بین برنج و دیوار زیاد باشد زیرا با این کار باعث می شود برنج از سوسک و موش و حشرات دیگر در امان باشد. برنج باید در یک قفسه و یا یک جای بلند نگهداری شود. 

برنج حتما باید در کیسه های نخی قرار داده شود. برای این که از کرمک و شپشک برنج جلوگیری شود باید مقداری سیر، فلفل تند خشک، میخک، نمک، زنجبیل و یا زرد چوبه استفاده کنید. 

اگر برنج را رو به روی نور مستقیم خورشید نگهداری کنید باعث خراب شدن برنج می شود. یکی از دلایلی که برنج فاسد می شود اکسیژن هوا می باشد که به برنج آسیب وارد می کند. برای این کار باید از جذب اکسیژن استفاده کرد.

صادرات انواع برنج ایرانی شمال

صادرات انواع برنج ایرانی شمال امروزه در کشور ما کارخانه های زیادی در زمینه تولید و بسته بندی برنج فعالیت می کنند. این برنج با طعم عالی به دلیل کیفیت و طعم دلنشین آن همه ساله به خارج از کشور فرستاده می شود. همچنین در بازار های داخلی و خارجی عرضه می شود و طرفداران زیادی را به سمت خود کشیده است.

این برنج به دلیل قیمت مناسب آن توسط شرکت های صادراتی و شرکت های پخش به خارج از ایران فرستاده می شود. و سود بسیار خوبی نصیب تجار و بازرگانان ایرانی می شود. و از همین طریق ارز بسیار زیاد و هنگفتی وارد کشور ما می شود که برای اقتصاد کشور بسیار خوب می باشد.

برنج صادراتی باید کیفیت بالایی داشته باشد تا در بازار های جهانی مشتریان را به سمت خود جذب کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.