برنج شمال از نمونه های محبوب برنج ایرانی بوده که افراد زیادی تمایل به مصرف این نوع برنج را خواهند داشت. در همین راستا و به منظور رفاه حال خریداران، شرایط خرید مستقیم برنج شمال عمده و به صورت کیسه ای فراهم گردیده است تا افراد بتوانند نمونه های باکیفیت محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

خرید مستقیم برنج شمال عمده کیسه ای

معرفی انواع برنج های شمال

معرفی انواع برنج های شمال در حقیقت برنج شمال به عنوان بهترین برنج در سرتاسر ایران شناخته شده است و از لحاظ شکل ظاهری، طعم، عطر برنج، نوع کاشت و منطقه برداشت محصول از تنوع بالایی برخوردار می باشد.

بنابراین در این بخش به معرفی انواع برنج شمال پرداخته و ویژگی های هر کدام از آن ها را بررسی خواهیم کرد.

برنج شمال هاشمی:

در واقع برنج هاشمی از جمله برنج های دانه بلند و خوش پختی بوده که از نظر طعم و عطر در بالاترین درجه کیفی قرار گرفته است.

از سویی دیگر برنج هاشمی از جمله محصولات کشاورزی بوده که در برابر آفات گیاهی و جانوری از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. از این رو برنج هاشمی از سالم ترین برنج های ایرانی شناخته شده است، زیرا در معرض سموم شیمیایی و کود های صنعتی قرار نمی گیرد.

برنج دمسیاه صدری گیلان:

برنج دمسیاه گونه دیگری از برنج های ایرانی بوده که وجه تشابه زیادی با برنج هاشمی خواهد داشت. البته این نمونه از برنج، در مراتع استان گیلان کاشته می شود و میزان رویش این نوع برنج در مزارع نسبت به برنج هاشمی، از تراکم کم تری برخوردار می باشد.

برنج طارم مازندران:

این برنج از نمونه برنج های شمالی بوده که از تنوع زیادی برخوردار می باشد. البته در میان نمونه های مختلف برنج طارم، می توان به برنج طارم هاشمی مازندران و برنج طارم محلی مازندران به عنوان بهترین نمونه های این برنج اشاره نمود.

برنج علی کاظمی:

این نوع از برنج به عنوان معطر ترین برنج های ایرانی شناخته شده است. این محصول معمولا به دلیل شرایط مصاعد آب و هوایی در روستای فومن و صومعه سرا از استان گیلان از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

برنج شیرودی شمال:

این محصول، از نمونه های خوش پخت برنج شمالی بوده که از لحاظ قد و رنگ از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.  از لحاظ قیمت نسبت به نمونه های دیگر، قیمت پایین تری را دارد.

عرضه کننده برنج شمالی عمده 10 کیلویی

عرضه کننده برنج شمالی عمده 10 کیلویی برنج شمالی از نمونه برنج های باکیفیتی بوده که در سرتاسر جهان به عنوان محصولات درجه یک شناخته شده است.

این نمونه از برنج به دلیل کیفیت بالایی که دارد، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و معمولا عرضه برنج شمال در بسته های برنج 10 کیلویی در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.