فروش ویژه برنج ایرانی شمشیری 10 کیلویی با مناسب ترین قیمت آغاز شده است و فرصتی مناسب برای مصرف کنندگان، خریداران عمده و مراکز خرید برنج فراهم شده تا بتوانند با پرداخت هزینه پایین تر از نرخ بازار، احتیاجات خود را رفع نمایند. فروش برنج شمالی کیلویی از طریق سایت انجام می شود و خریداران می توانند در هر جای کشور که هستند، سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.

فروش ویژه برنج ایرانی شمشیری 10 کیلویی

خصوصیات ظاهری برنج شمشیری

خصوصیات ظاهری برنج شمشیری در چندین سال اخیر به دلیل میزان کشت کم اقلام برنج ایرانی و کم محصول بودن آنها و در نتیجه مشکلاتی که در جهت تامین نیازهای مصرف کنندگان به وجود آمد، مراکز تحقیقاتی برنج برای رسیدن به خود کفایی و افزایش میزان تولیدات داخلی، اقدام به تولید نوع جدیدی از برنج به نام شمشیری نمودند.
این نوع برنج که به آن برنج دو رگه نیز گفته می شود از ترکیب دو نوع برنج ایرانی طارم دیلمانی و برنج خزر حاصل شده است و در واقع بر اساس تغییرات ژنتیکی جزئی از ارقام پر محصول برنج شناخته می شود.
این نوع برنج شباهت ظاهری زیادی به برنج طارم هاشمی دارد از همین رو تشخیص و انتخاب را برای افراد بسیار مشکل نموده است.
با ما همراه باشید تا خصوصیات ظاهری برنج شمشیری را از منظر اندازه دانه و رنگ با هم بررسی کنیم.
اندازه: دارای اندازه بلندی است و در حین پخت خوب ری می کشد.
رنگ: رنگ سفید شفافی دارد و به صورت شیشه ای دیده می شود.
این نوع برنج به دلیل مقاوم بودن در برابر آفات، از میزان کود کمی برای تولید آن استفاده می کنند که این امر سبب تولید محصولاتی سالم و ارگانیک می گردد و سلامتی مصرف کنندگان را تضمین می نماید.
برنج شمشیری از نظر عطر و طعم در حد مطلوبی قرار دارد به گونه ای که نسبت به ارقام محلی در سطح پایین تر و نسبت به ارقام خارجی در سطح بالاتری است.

خرید مستقیم انواع برنج شمشیری شمالی

خرید مستقیم انواع برنج شمشیری شمالی همان طور که می دانید قیمت و کیفیت دو مقوله مهمی هستند که در خرید و فروش یک محصول و جلب مشتری و میزان فروش نقش بزرگی ایفاء می کنند. افراد همیشه به دنبال محصولاتی هستند که بتوانند بابت محصولات با کیفیت هزینه مناسب تری پرداخت کنند و احتیاجات خود را بر طرف نمایند.
از همین رو برای داشتن خرید رضایت بخش توجه به چندین عامل ضروری است: عواملی مانند نحوه خرید، میزان خرید و خرید از مراکز معتبر.
نحوه خرید شامل دو نوع خرید مستقیم و خرید از طریق واسطه ها می باشد و هر چه خرید به صورت مستقیم از تولید کننده و یا فروشنده اصلی انجام شود و عوامل و واسطه ها کمتر باشند، قیمت ها مناسب تر خواهد بود.
ما با در نظر گرفتن این عوامل، امکان خرید مستقیم انواع برنج شمشیری را برای تمامی مشتریان فراهم کرده ایم و مفتخریم که خرید رضایت بخشی را برای مشتریان خود رقم بزنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.