برنج سرگل ایرانی یکی از برندهای معتبر و خوش پخت برنج ایرانی است. فروش فوری برنج سرگل ایرانی معطر در فروشگاه ها و مراکز اصلی فروش برنج با قیمت های متفاوت صورت می گیرد. خرید آنلاین برنج سرگل ایرانی در وزن های متفاوت در سایت های معتبر دارای قیمت مناسب تری است. فروش فوری برنج سرگل ایرانی معطر

بهترین روش پخت برنج سرگل

بهترین روش پخت برنج سرگل بهترین روش پخت برنج سرگل روشی است که در آن برنج له نشده و به اصطلاح دانه اش مشخص باشد. انواع برنج ایرانی به علت داشتن طعم،بو و مزه بسیار عالی و معطر در بین برنج های کشت شده دنیا از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و شناخته شده می باشد.
 چگونگی پخت برنج به دو شیوه پخت به صورت آبکش و کته صورت می گیرد. در روش آبکش از برنج هایی که به اصطلاح کهنه شده باشند و تازه برداشت نشده استفاده می کنند که ری (حجم برنج ) بیشتری داشته و حالت دانه برنج مشخص است. چنانچه برنج به روش آبکش پخته شود نیاز به آب بیشتری داشته تا برنج قد بکشد به همین خاطر این نوع برنج را در آب و نمک برای مدتی خیسانده و بعد آنرا می پزند. بدین ترتیب در هنگام پخت برنج قد کشیده و به اصطلاح دانه بلند می شود .
چنانچه از برنج های تازه برداشت شده و یا برنج تازه در روش آبکش استفاده شود ممکن است برنج له شود و حالت دانه بلند را نشان ندهد. برای پخت برنج سر گل به روش کته نیز نیاز به آب کمتر داشته و برنج را با مقداری روغن و نمک با شعله کم طبخ می کنند. هرچه برنج در زمان پخت به روش کته حالت دانه بودن خود را حفظ کند از مرغوبیت بیشتری برخوردار می باشد. 
در روش پخت برنج سرگل معطر در پلوپز نیز همانند روش کته بوده و در صورتی که برنج نیاز به آب بیشتری داشته باشد در طی پخت به آن آب اضافه می شود. 

قیمت خرید برنج سرگل معطر ایرانی

قیمت خرید برنج سرگل معطر ایرانی قیمت خرید برنج سر گل معطر ایرانی در برندهای گوناگون متفاوت می باشد. دو نوع برداشت کشت اول و دوم نیز در قیمت برنج تاثیر دارد. برنج سرگل معطر در وزن های متفاوت 2،3،5و 10 کیلویی در بسته بندی های مناسب به بازار داخل و خارج عرضه می گردد. بهترین زمان خرید برنج ایرانی با قیمت مناسب در زمان برداشت برنج در شهرهای شمالی کشور می باشد. جهت خرید برنج سرگل معطر با قیمت مناسب به صورت عمده و جزئی می توان از وب سایت های فروش معتبر انواع برنج های ایرانی مراجعه و خرید نمود. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.