شمال ایران از نظر آب و هوایی شرایط مطلوب و مساعد برای کشت انواع برنج را دارد. بنابراین برنج شمال معروف بوده و عطر و بوی آن بی نظیر است. در بین انواع برنج هایی که در شمال کشورمان تولید می شود، برنج فجر شمال از مرغوبیت و کیفیت بی نظیری برخوردار است. صادرات بهترین برنج فجر شمال 10 کیلویی به کشورهای همسایه توسط برترین و بزرگترین تولید کننده ی این محصول انجام می شود. صادرات بهترین برنج فجر شمال 10 کیلویی

ویژگی های برنج فجر ایرانی

ویژگی های برنج فجر ایرانی برنج فجر ایرانی بسیار خوش پخت بوده و عطر و طعم فوق العاده ای دارد. این برنج از نظر شکل ظاهری قبل و بعد از پخت بسیار مرغوب و دارای رنگ سفید و اندازه ای استاندارد می باشد. برنج فجر ایرانی در زمین های مرطوب شمال با آب و هوای معتدل رشد می کند.

کشاورزان تولید کننده ی این محصول با رعایت توصیه های کارشناسان کشاورزی همواره برنجی مرغوب و درجه یک تولید و به بازار عرضه می کنند. برنج فجر ایرانی نه تنها در کشورما طرفدار زیادی دارد بلکه مشتریان خارجی نیز به فراوانی از آن استقبال می کنند. 

این برنج بدون شکستگی و یا نیم نیم دانه می باشد و داری عطری بی نظیر است که در صورت باز کردن درب برنج بو و رایحه ی خوش آن در فضا می پیچد. برنج فجر جزء ارقام صادراتی و تجاری محسوب شده و همواره مورد رضایت مصرف کنندگان در داخل و خارج از کشور قرار گرفته است. 

خرید مستقیم برنج فجر 10 کیلویی شمالی

خرید مستقیم برنج فجر 10 کیلویی شمالی خرید برنج فجر با کیفیت عالی و تضمینی به صورت غیرحضوری و آنلاین امکان پذیر می باشد. این برنج به دلیل قیمت مناسب و مقرون بصرفه و نیز مرغوبیت بالایی که دارای مشتریان و خریداران زیادی را در بازار داخلی و خارجی مجذوب خود کرده است.

خرید مستقیم و بدون واسطه برنج فجر 10 کیلویی شمالی زیر قیمت بازار از طریق همین مرکز تخصصی و اینترنتی پخش و توزیع برنج شمال، امکان پذیر بوده و قابلیت ارسال به تمام نقاط کشور را نیز دارد. خرید برنج کیلویی در بسته بندی استاندارد و مقاوم سازی شده انجام می شود.

برای خرید غیرحضوری این محصول از شهرها و استان های مختلف می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین از طریق همین سایت اینترنتی ثبت کنید. با توجه به اینکه برنج جزء غلات پرمصرف در جهان و بویژه کشور ما محسوب می شود، اغلب مردم به دنبال برنج با کیفیت و مرغوب بوده و ازین رو تولید کننده ی برنج فجر با فروش پر رونقی در سال رو به رو می باشد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.