مصرف برنج بین ما ایرانی ها در سطح بسیار گسترده ای رواج دارد و در واقع برنج را می توان اصلی ترین محصول غذایی به شمار آورد. یکی از شیوه های استفاده از برنج دودی کردن آن است که طرفداران زیادی هم دارد و به همین خاطر در بسیاری از موارد به سفارش مستقیم مشتری تولید می شود. در این مطلب ما در خصوص برنج فجر ممتاز دودی و نحوه تولید این محصول صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

سفارش مستقیم برنج فجر ممتاز دودی

فرآوری برنج دودی ایرانی

فرآوری برنج دودی ایرانی هر چند که توصیه می شود استفاده از برنج دودی به مدت طولانی و پیوسته صورت نگیرد، اما محبوبیت این نوع برنج منجر شده است که در سطح بسیار گسترده ای تولید شود و در بازار عرضه گردد.

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که شیوه فرآوری کردن برنج دودی به چه صورت است؟

در ادامه این بخش ما به بررسی این فرآیند می پردازیم.

برای دودی کردن برنج، کیسه های برنج برای مدتی در اتاقک هایی که به آن اتاقک دود گفته می شوند قرار می گیرد.

دود موجود در این اتاقک ها بر اثر سوختن خرده چوب های جنگلی ایجاد می شود. اما باید توجه داشته باشید که این چوب ها آتش نمی گیرند، بلکه فقط تا حدی سوزانده می شوند که دود ایجاد کنند.

وقتی کیسه های برنج برای چند ساعت در این فضا قرار می گیرند، دچار طعم و مزه دودی می شوند و در اصطلاح به آن ها برنج دودی گفته می شود.

برای دودی کردن برنج حتما باید دقت شود، چوب هایی که سوزانده می شوند خشک و عاری از هرگونه رنگ، شیره، اسانس و … باشند.

چراکه در غیر این صورت مصرف برنج دودی موجب ایجاد بیماری در فرد می شود.

فروش ویژه برنج فجر دودی ممتاز

فروش ویژه برنج فجر دودی ممتاز در حال حاضر تولید برنج فجر دودی در سطح گسترده ای در کشورمان صورت می گیرد و در بسته بندی های چند کیلویی در بازار عرضه می شوند.

به طور کلی باید بدانید که عوامل گوناگونی همچون وزن بسته بندی محصول، حجم خرید شما، نوسانات بازار و … بر قیمت برنج فجر دودی در بازار تأثیر گذار هستند.

اما فروش ویژه این محصول در ایام خاصی از سال با قیمت های مقرون به صرفه صورت می گیرد.

همینطور فروش این محصول در سال های اخیر به صورت اینترنتی و غیر حضوری هم فراهم شده است. به این صورت شما می توانید محصول مورد نظرتان را از طریق تماس با شماره های موجود در سایت سفارش دهید و خریداری نمایید.

فروش ویژه برنج فجر دودی ممتاز به صورت عمده و بسته بندی هم امکان پذیر است که می توانید بسته به نیاز خود خریدتان را انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.