تولید کننده برنج فجر محلی کیلویی، با بهره گیری از تجهیزات به روز و پیشرفته و رعایت تمامی اصول و موازین بهداشتی، توسط کارخانجات بزرگی در ایران کار تولید و بسته بندی این برنج را انجام می دهد. همچنین متخصصین و کارشناسان بسیاری بر روند تولید این محصول به صورت مستقیم نظارت می کنند تا نهایتا محصول به دست آمده تمامی استانداردهای لازم را دارا باشد.

تولید کننده برنج فجر محلی کیلویی

تفاوت برنج محلی در چیست؟

تفاوت برنج محلی در چیست؟ برنج محلی نوعی از برنج را می گویند که به صورت سنتی و با استفاده از شالیزارهای برنج مورد کشت قرار می‌گیرد. نوع دیگری از برنج که معروف به تراریخته است، با استفاده از روش مهندسی ژنتیک تولید شده است.

تفاوت برنج محلی با برنج تراریخته در این است که در برنج تراریخته نوعی پروتئین در ساقه و برگ استفاده شده که این پروتئین موجب می‌شود تا این برنج در برابر آفات، کرم ساقه خوار و و غیره محافظت شود .در نتیجه این محصول بدون کرم خوردگی و ۱۰۰% سالم تولید می شود.

ولی در برنج محلی بخشی از محصول به خاطر حمله آفات از بین می‌رود و بخش دیگر نیز به دلیل استفاده از سموم شیمیایی جهت رفع این آفات، سمی شده و برای سلامتی مضر است.

شرکت پخش برنج فجر محلی در تهران

شرکت پخش برنج فجر محلی در تهران شرکت پخش برنج فجر محلی با توزیع این محصول در تمامی شهرهای ایران موجب می شود تا مشتریانی که در سراسر کشور قصد تهیه این محصول را دارند، بتوانند به راحتی آن را تهیه نمایند. قیمت برنج فجر محلی، بسته به کیفیت و تازگی این محصول دارد و هرچه این محصول با کیفیت تر و تازه تر باشد، به طبع قیمت تمام شده آن نیز بالاتر خواهد رفت.

امروزه اکثر مردم روش های قدیمی و سنتی جهت خرید کالا را روشی غیر ضروری و کم بازده جهت خرید می دانند. چرا که در این روش می بایست به صورت حضوری به مراکز پخش و مغازه ها مراجعه نمود و پس از دیدن نمونه های مختلف و پرسیدن قیمت هر یک از آن ها اقدام به خرید آن کالا کرد.

این روش رفته رفته بسیار کم مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری این روش غیر متمدنانه می پندارند و اکثریت مردم گرایش به خرید آنلاین محصولات پیدا کرده اند. چرا که در خرید آنلاین مزایای بسیار زیادی نصیب مشتری و خریدار می‌شود که در خرید حضوری این مزایا وجود ندارد.

از جمله مزایای خرید آنلاین می توان به این ویژگی اشاره کرد که در سایت های اینترنتی که کار فروش محصولات را انجام می دهند، به صورت مشخص از محصول عکس تهیه شده است. به طوری که گویی که مشتریان آن را در مقابل خود می بیند و به راحتی می توانند با بررسی زوایای مختلف محصول، مشاهده قیمت، مقایسه مدل های گوناگون با یکدیگر و بسیاری موارد دیگر به راحتی در منزل اقدام به تهیه محصول نمایند.

ولی در خرید حضوری برای انجام هر یک از این کارها نیاز به صرف زمان انرژی، هزینه رفت و برگشت، تحمل ترافیک بالای شهری و غیره می باشد که همگی این عوامل دست به دست هم می دهند و موجب می‌شوند که قیمت تمام شده کالا در خرید غیر حضوری بسیار مناسب تر از خرید حضوری برای مشتری تمام شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.