تولید کننده برنج طارم روشن در ایران و در شمال کشور محصولات خود را به فروشندگان عرضه می کند ، این سایت یکی از مراکز خرید مستقیم این برنج ها از تولید کنندگان ایرانی می باشد ، برای خرید این محصول مرغوب و با کیفیت و ارگانیک با ما همراه باشید.

تولید کننده برنج طارم روشن معطر

مشخصات برنج طارم روشن چیست؟

مشخصات برنج طارم روشن چیست؟ برنج های طارم بومی و برنج طارم معطر و روشن از لحاظ طعم و عطر تفاوت چندانی با هم نداشته و تقریبا در یک سطح می باشند اما ان چه که این برنج طارم روشن را از نوع بومی آن متمایز می کند این است که این برنج ها در مقیاس هکتار و در زمین ها کشاورزی تقریبا دو برابر برنج طارم بومی عمل می کند یعنی در هر هکتار از زمین که برنج طارم بومی کشت می شود تا سقف 4 و نیم تن می توان از آن زمین برداشت کرد اما اگر در همان مقیاس برنج طارم روشن کشت بشود می توان تا سقف 8 و نیم تن برنج از آن زمین برداشت کرد.

تفاوت اصلی که میان این دو نوع برنج موجود می باشد را در قسمت بالا عرض کردیم اما در توضیح این که این برنج ها به صورت مستقل چه ویژگی هایی دارند باید گفت که این برنج ها کاملا طبیعی و ارگانیک می باشند و در اکثر زمین های کشاورزی شمال کشور به صورت ارگانیک کشت می شوند و از لحاظ مضراتی که ممکن است کود های شیمیایی یک برنج به بدن انسان برساند این برنج ها در سطح بسیار پایینی قرار دارند ، عطر و طعم دلپذیری دارند و در میان برنج های ایرانی معروف می باشند و محبوبیت زیادی در بین اکثر کسانی که از برنج های ایرانی استفاده می کنند ، دارند.

کیفیت برنج روشن بسیار بالا می باشد و همین عامل سبب می شود تا از لحاظ قیمت تفاوت هایی با سایر انواع برنج ها داشته باشد به گونه ای که قیمت روز برنج روشن به نسبت دیگر انواع برنج اندکی بالاتر می باشد.

خرید مستقیم انواع برنج طارم روشن در تهران

خرید مستقیم انواع برنج طارم روشن در تهران برنج طارم روشن در استان های مختلف مخصوصا استان تهران به صورت عمده و جزیی به فروش می رسد ، یکی از سایت هایی که این نوع برنج را با قیمت های ارزان و کیفیت های بالا به فروش می رساند این سایت می باشد ، شما می توانید این برنج ها را به صورت مستقیم با قیمت ارزان تهیه کنید.

 برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و کسب اطلاعات در مورد قیمت های این برنج ها و همچنین کیفیت انواع برنج می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش ارتباط بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.