تولید انواع برنج هاشمی اصل توسط کشاورزان شمال کشور انجام می شود و در انواع کیسه های مناسب به صورت مستقیم از طریق کشاورزان و یا مراکز پخش رسمی و معتبر در سراسر کشور عرضه می گردد. این مراکز با عرضه مستقیم و عمده برنج باعث حذف واسطه ها و هزینه های اضافی می شوند، این امر سبب می شود برنج هاشمی با کیفیتی اصل و قیمتی بسیار مناسب در دسترس مصرف کنندگان قرار بگیرد.

تولید انواع برنج هاشمی اصل کیسه ای

معرفی انواع برنج ایرانی

معرفی انواع برنج ایرانی برنج ایرانی از مرغوب ترین و لذیذ ترین برنج های موجود در جهان می باشد که بیش از نیمی از برنج تولید ایران در استان های شمالی مانند گیلان و مازندران کشت می شود. انواع برنج محلی دیگری نیز در شهرهای اصفهان، خوزستان و گلستان کشت می شود که از شهرت کمتری برخوردار هستند. در زیر به انواع برنج کشت شمال به صورت مختصر اشاره می شود:برنج طارم: برنج طارم در دو نوع زودرس و دیر رس تولید می شود، دارای رنگی کرم و طعم و عطری بی نظیر می باشد. این برنج در استان های گیلان و مازندران کشت می شود.

برنج هاشمی: از انواع بسیار مقاوم برنج شمال می باشد که دارای دانه هایی کشیده و کرم رنگ، عطر و طعم عالی است و در دو نوع زود رس و دیر رس تولید می شود که نوع دیر رس آن از کیفیت بالاتر و طعم بهتری برخوردار است.

برنج علی کاظمی: دارای دانه هایی نسبتا کوتاه می باشد ولی در هنگام پخت قد کشیده و از عطر و طعم مطلوبی برخوردار است.

برنج صدری: از انواع بسیار مرغوب و درجه یک برنج شمال است که در گیلان کشت می شود. دارای دانه هایی کشیده، کرم رنگ، خوش پخت با عطر و طعمی بی نظیر می باشد. از انواع برنج صدری می توان به برنج دمسیاه، دم زرد و دم قرمز اشاره نمود.

از دیگر برنج های ایرانی پر محصول نیز می توان به برنج فجر، برنج شیرودی و برنج خزر اشاره نمود که نسبت به برنج های درجه یک از کیفیت و قیمت پایین تری برخوردار هستند.

قیمت خرید برنج هاشمی کیسه ای اصل

قیمت خرید برنج هاشمی کیسه ای اصل قیمت برنج هاشمی کیسه ای اصل به عوامل مختلفی مانند میزان و نحوه خرید و نوسانات قیمت در بازار برنج بستگی دارد. همواره خرید مستقیم و عمده از کشاورزان و مراکز عرضه کننده اصلی باعث کاهش قیمت‌ شده و خریداران می توانند با اطمینان خاطر برنج هاشمی اصل را با قیمتی مناسب خرید نمایند.

در حال حاضر خرید اینترنتی از آسان ترین و مقرون به صرفه ترین روش های تهیه برنج هاشمی اصل می باشد. بهترین گزینه جهت تهیه برنج به صورت مستقیم و غیر حضوری، خرید از طریق سایت مراکز تولید و عرضه کننده اصلی مانند این مرکز است. خریداران جهت مشاوره و سفارش محصول می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده با کارشناسان فروش این مرکز تماس برقرار نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.