برنج یکی از مهم ترین غلات قابل کشت در کشور است که در سبد غذایی ما جایگاه ویژه ای دارد یکی از بهترین برنج ایرانی خوش طبع و خوشمزه، برنج ایرانی سرگل هاشمی است. برنج سرگل هاشمی یکی از اصیل ترین برنج های منطقه شمال به ویژه مازندران است که شما را با این نوع برنج آشنا خواهیم کرد که با اتمام برداشت شالیزار ها شروع به فروش برنج هاشمی می شود. قیمت ممتاز برنج سرگل هاشمی با توجه به نرخ اتحادیه ها تعیین می شود.

قیمت برنج سرگل هاشمی ممتاز

مدت زمان پخت برنج هاشمی

مدت زمان پخت برنج هاشمی  و اما برنج شمال، حتما تا بحال اسم و آوازه بلند برنج شمال به گوشتان خورده است و قطعا با این برنج آشنایی دارید یا این  برنج اصیل ایرانی را نوش جان کرده اید، قطعا طعم و مزه بی نظیر آن به مشامتان رسیده است.  شمال کشور قطب اصلی تولید برنج صادراتی در کشور است،  قطعا برنجی که پخت عالی داشته باشد و همه از عطر و طعم بی نظیرش لذت ببرند ارزش خریدن پختن را  دارد و نباید از آن غافل شوید.

با برنج ممتاز سرگل پخت و پز غذا های مختلف لذت بخش خواهد بود و با این برنج می توانید رنگ و بوی خوشی به مهمانان خود ببخشید در واقع به دلیل عطر و طعم بی نظیری که این برنج دارد خوردن هر غذایی کنار این برنج بسیار خوشمزه و دلپذیر خواهد شد.

و اما طرز پخت این برنج چگونه است؟ همه ی ما می دانیم برای پخت برنج های ایرانی فوت و فن و مهارت خاصی لازم است تا شل یا شفته نشود، برای پخت دمی این برنج اول باید با آب ولرم خیس برای مدت زمان طولانی خود خیس بخورد  بعد با کره یا روغن مایع ملایم قرار می دهیم و زیر حرارت را کم می کنیم و درب ظرف را روی قابلمه قرار می دهیم تا خوب بپزد و آب آن کاملا بخار شود، بعد هم در قابله را می گذاریم تا خوب آب آن کشیده شود و در آخر هم شعله را کم می کنیم و دمکش را می گذاریم  تا دم بکشد.

خرید مستقیم برنج سرگل ممتاز هاشمی

خرید مستقیم برنج سرگل ممتاز هاشمی برنج هاشمی سرگل ممتاز یکی از اصیل ترین برنج های ایرانی است که به واسه پخت خوب و طعم بی نظیری که دارد یکی از پر فروش و محبوب ترین برنج ایرانی شناخته شده است.

خرید مستقیم برنج هاشمی کار سختی نیست فقط کافی است شما از طریق نمایندگی های فروش ما در انتهای سایت ارتباط برقرار کنید و قیمت روز برنج هاشمی را مشاهده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.