برنج طارم گیلان یک نوع غلات بسیار ارزشمند است که دانه های آن بسیار درشت می باشد. فروش این نوع برنج در کشور به صورت ویژه و در بسته های 10 کیلویی انجام می شود. بسته های 10 کیلویی این کالا برای خانواده های پرجمعیت مناسب هستند. فروش ویژه برنج طارم 10 کیلویی این امکان را برای مشتریان گرامی فراهم می کند تا کالای مورد نظر خود را با قیمت مناسبی تهیه کنند و هزینه های خود را کاهش دهند.

فروش ویژه برنج طارم گیلان 10 کیلویی

معرفی انواع برنج طارم

معرفی انواع برنج طارم از محبوب ترین و قدیمی ترین برنج تولید شده در ایران، برنج طارم است. این نوع برنج از اصلی ترین محصولات کشاورزی منطقه شمال می باشد و عطر و بوی بسیار عالی دارد. بسیاری از کشور های جهان ایران را با برنج طارم آن می شناسند.

قدمت این نوع برنج به 5 هزار سال قبل بر می گردد و از زمان های گذشته تا کنون محبوبیت خود را در بین مصرف کنندگان حفظ کرده است. این نوع برنج به مدل های مختلفی تقسیم می شود که از این موارد می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • برنج طارم هاشمی
  • برنج طارم صدری
  • برنج طارم دم سیاه
  • برنج های طارم سنگی

هر یک از انواع مختلف برنج طارم دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند و به دو نوع سرد و گرم تقسیم می شوند. این محصول ویژگی های بسیار زیادی دارد که از این موارد می توانیم به ماندگاری بسیار زیاد این محصول اشاره کنیم.

برنج طارم در مقایسه با برنج های دیگر ایرانی از عطر بیشتری برخوردار است و می توان از آن برای مدت زمان طولانی استفاده کرد. انواع برنج طارم بسیار خوش پخت هستند و در سریع ترین زمان ممکن دم می کشند. این محصول بدون استفاده از هیچ گونه کود و ماده شیمیایی کشت می شود و ارزش غذایی فراوانی دارد.

قیمت خرید برنج طارم 10 کیلویی گیلان

قیمت خرید برنج طارم 10 کیلویی گیلان قیمت خرید برنج گیلان در مقایسه با سطح کیفی آن سنجیده می شود. قیمت این محصول ارزشمند و کاربردی با توجه به کیفیت آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. قیمت داخلی و خارجی این کالا با یکدیگر متفاوت است.

قیمت برنج طارم با کیفیت و مرغوب 10 کیلویی گیلان در خارج از کشور با توجه به نرخ تعرفه های گمرکی محاسبه می شود در حالی که این نرخ بر روی نمونه های عرضه شده در داخل کشور وجود ندارد. شما عزیزان می توانید با توجه به لیست قیمت گذاری این کالا از بروزترین قیمت خرید برنج طارم اطلاع کسب کنید و محصول مورد احتیاج خود را با آگاهی بیشتری تهیه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.