فروش فوری برنج سرلاشه شمال کیسه ای از طریق مراکز فروش ما انجام می گیرد، شما می توانید با مراجعه به مراکز فروش ما نسبت به خرید برنج شکسته،  و غیره اقدام کنید، و پس از پرداخت مبلغ محصول خود را تحویل بگیرید، گروه فروش ما برای افزایش راحتی و آسایش خریدارانمان اقدام به ایجاد وب سایت فروش برای محصولاتمان در انواع مختلف کرده است. 

فروش فوری برنج سرلاشه شمال کیسه ای

بررسی مشخصات برنج سرلاشه

بررسی مشخصات برنج سرلاشه  اگر خواهان دستیابی به اطلاعاتی همچون قیمت روز برنج سرلاشه یا مشخصات ظاهری این نوع برنج هستید و نمی دانید کجا به این اطلاعات دست پیدا کنید، با این مطلب همراه باشید تا در ادامه شما را با مشخصات و ویژگی های  برنج سرلاشه بیشتر آشنا کنیم. 

 برنج سرلاشه دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد ذیل است:

  • طعم برنج نیم دانه یا برنج سرلاشه، مطبوع و خوشمزه است، که این امر باعث شده خانوارهای ایرانی از آن در طبخ مواد غذایی همچون دمی پلو بهره ببرند. 
  • برنج سرلاشه دانه بلند نیست، به همین منظور اغلب از آن در تهیه غذاهایی همچون دسر استفاده می شود. 
  • برنج سرلاشه باید در جای خشک و خنک نگهداری شود، والا فاسد می شود. 

قیمت برنج سرلاشه شمال سال 99

قیمت برنج سرلاشه شمال سال 99  قیمت برنج نیم دانه یا سرلاشه شمال در سال 1399 باتوجه به وضعیت اقتصادی و تورم سال های اخیر رو به افزایش است، اما مراکز و نمایندگی های فروش ما که در سطح شهر فعال هستند، تمام سعی خود را برای عرضه این محصول با قیمت خریدی ارزانتر به نسبت بازار دارند. 
 اگر به عنوان یک خریدار جز و عمده خواهان دستیابی به اطلاعاتی مانند قیمت روز برنج سرلاشه در بازارهای فروش داخلی هستید می توانید از طریق وب سایت ما به آن دست یابید، و اگر به عنوان یک خریدار عمده تمایل به خرید برنج نیم دانه با قیمت خرید ارزان دارید، می توانید با خرید بیش از سه بار به تخفیفاتی دست یابید.

 به عنوان مثال خریداران عمده که در طول یک سال بیش از سه بار از وب سایت فروش ما این نوع از برنج را خریداری کنند، به کد تخفیفی دست پیدا می کنند که با وارد کردن آن در خرید بعدی خود می توانند از تخفیفات ویژه و فوق العاده برخوردار شوند و برنج سرلاشه شمال را با قیمتی ارزانتر تهیه نمایند.
 البته تخفیف ما فقط به خرید اینترنتی محدود نمی شود، شما عزیزان با مراجعه حضوری به نمایندگی های فروش ما می توانید از این تخفیفات آگاه شوید و در صورت نیاز از آنها  هنگام خرید استفاده کنید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.