برنج از مهم ترین غلات غذایی به حساب می آید . بیشتر افراد جهان برنج را به عنوان غذای اصلی به حساب می آورند انواع مختلف برنج در سر تا سر جهان وجود دارد . از مهمترین نوع برنج می توان به برنج سفید ، قهوه ای و قرمز اشاره کرد. برنج ارزش غذایی بالایی دارد و نوع ایرانی آن  بسیار متنوع است ایرانیان برنج را با انواع خورشت میل می کنند . امروزه فروش برنج هاشمی استخوانی اصل در همه جای ایران با همان کیفیت یافت می شود .

فروش برنج هاشمی استخوانی اصل

تفاوت برنج استخوانی و سوزنی

تفاوت برنج استخوانی و سوزنی انواع برنج ابرانی می توان به ، برنج هاشمی ، علی کاظمی ، صدری ، دم سیاه و طارم اشاره کرد که برنج هاشمی استخوانی از میان برنج های ایرانی محبوبیت ویژه ای برخوردار است . تفاوت برنج استخوانی و سوزنی ابتدا در شکل ظاهری آن ها می باشد . برنج سوزنی نازک تر از برنج هاشمی است . برنج هاشمی در مقابل آسیب های آفت گیاهی مقاوم تر می باشد

از این رو از مواد شیمیایی کمتری برای برنج هاشمی استفاده می شود . برنج هاشمی طرز پخت آسان  تری دارد و برنج به شکل یک دست  و دانه دانه ظاهر می شود .برنج به صورت سر لاشه ، لاشه و نیم دانه وجود دارد . و در شهر های شمالی بیشتر یافت می شود . برنج دارای خاصیت های زیادی می باشد مصرف برنج برای همه امری الزامی می باشد . از جمله خاصیت های برنج استخوانی اصل عبارت اند از :

ویتامین B1 و B2 و B3 و B6 –  کلسیم  – آهن – منیزیم –  فسفر – پتاسیم – روی . هر کدام از این خواص برای بدن مفید و الزامی است ویتامین B موجود در برنج برای پوست و مو و جلوگیری از سفیدی مو می شود . کلسیم و فسفر موجود در برنج کمک به رشد قد و هوش کودکان و نوجوانان است .

آهن موجود در برنج سر لاشه  برای زنان باردار و افراد کم خون بسیار مفید می باشد  .برنج علاوه بر این ویژگی ها برای تراکم استخوان ها و عضله سازی ورزشکاران بسیار سازنده می باشد و مصرف هفته ای 3 بار برنج را توصیه  کنیم.

ارزش غذایی برنج سفید از دیگر نوع برنج بیشتر است برای درمان اسهال و یبوست با نوع طبخ گوناگون مفید است . برای شادابی و نشاط پوست و مو ، برای استفراغ ، فشار خون  و همچنین پاشیدن پودر برنج بر روی زخم آن را التیام می بخشد . برنج با تنوع قیمت ها برای هر قشر از جامعه محصولی برای ارائه دارد

خرید مستقیم برنج هاشمی استخوانی اعلا

خرید مستقیم برنج هاشمی استخوانی اعلا با خرید عمده برنج هاشمی استخوانی اعلا از طریق سایت های اینترنتی بدون واسطه خرید کنید . قیمت روز برنج هاشمی در سایت های اینترنتی به صورت شبانه روزی در دسترس می باشد . شما می توانید از مراکز و فروشگاه های اینترنتی با اقسام برنج و خواص ان ها و مقایسه قیمت ها بهترین نوع برنج را تهیه و مصرف کنید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.