فروشنده معتبر برنج نیم دانه ایرانی، این محصول را به صورت سورت شده در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. با توجه به اینکه عطر و طعمی فوق العاده دارد، افراد زیادی از این برنج استقبال کردند. شما برای خرید این برنج می توانید به مراکز ما مراجعه کنید. برای اطلاع از قیمت و کیفیت محصول نیز با فروشندگان با تجربه ما از طریق راه های ارتباطی زیر، تماس حاصل فرمایید.

فروشنده معتبر برنج نیم دانه ایرانی

آشنایی با برنج نیم دانه

آشنایی با برنج نیم دانه برنج پس از برداشت به شالی کوبی می رود تا سبوس از آن جدا شود و سپس وارد دستگاهی می شود که بر اثر سایش، به رنگ سفید و شیشه ای در می آید.
بعضی از برنج ها مقاومت کمی در برابر سایش دارند و می شکنند. در این قسمت برنج الک می شود تا از برنج های دانه بلند جدا شود. 
برنج های شکسته از لحاظ  عطر و طعم تفاوتی با برنج اصلی خود ندارد و کیفیت آن به همانگونه خواهد ماند ولی فقط قیمت برنج نیم دانه کمتر از دانه بلند است. در واقع برنج نیم دانه به سه دسته برنج سرلاشه، نیم دانه  متوسط و نیم دانه ریز تقسیم می شود.
از برنج سر لاشه می توانید برای مصارف و پخت روزانه استفاده کنید همچنین می توانید با برنج های دانه بلند مخلوط کنید و میل کنید.از برنج نیم دانه برای درست کردن انواع سوپ، شیر برنج و شله زرد استفاده می شود. این برنج فقط ظاهری کوچک دارد ولی عطر و طعم بسیار خوبی دارد و تمام خواص برنج را در خود دارد.
از برنج ریز هم برای تهیه آرد برنج، دسر، بیسکوییت، غذای کودک استفاده می شود.
 پاک کردن برنج نیم دانه اگر با ضایعات و سنگ قاطی باشد، کار دشواری ست به همین دلیل به وسیله دستگاهی، سورت می شود و تمام ناخالصی ها جدا می گردد، به این ترتیب یک برنج تمیز خواهید داشت.
تشخیص برنج ایرانی اصل به دلیل عطر و طعم بی نظیری که دارد، کار دشواری نیست اما تشخیص نیم دانه که از کدام برنج می باشد کمی سخت است ولی با مراجعه به فردی با تجربه و معتبر می توانید بهترین نوع آن را خریداری نمایید.

خرید مستقیم برنج ایرانی نیم دانه

خرید مستقیم برنج ایرانی نیم دانه خرید مستقیم برنج ایرانی نیم دانه، به علت بی واسطه بودن از قیمت بسیار خوبی برخوردار است. اگر بخواهید این محصول را با قیمت عمده نیز خریداری نمایید، قیمت تمام شده برای شما پایین تر خواهد بود. اگر تمایل به خرید انواع برنج نیم دانه در بسته بندی های متنوع و بهداشتی هستید می توانید در کنار ما خریدی آسان و لذت بخش داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.