برنج سر لاشه شمال از بهترین و مرغوبترین برنج های ایرانی می باشد که به صورت کیلویی به فروش می رسد. عرضه کننده این نوع برنج شرکت‌های ایرانی می باشند. این شرکت ها ابتدا برنج سرلاشه شمال را از کشاورزان خریداری نموده و پس از بسته بندی در بازار عرضه می کنند. در ادامه شما را با این محصول بیشتر آشنا خواهیم نمود. 

عرضه کننده برنج سر لاشه شمال کیلویی

بهترین روش پخت برنج سر لاشه

بهترین روش پخت برنج سر لاشه برنج لاشه شمالی یا همان برنج نیم دانه همانطور که از نامش مشخص است ریز تر از دیگر انواع برنج می باشد و به همین دلیل باید به روشی پخته شود که تا حد ممکن قد بکشد و حجیم شود.

در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین روش پخت برنج سرلاشه را برایتان بیان نماییم، با ما همراه باشید. برای پخت این نوع برنج می بایست ابتدا درون یک قابلمه بزرگ  سه لیوان آب سرد بریزید، سپس برنج را درون‌ آب سرد قرار دهید و تا بیست ‌و ‌چهار ساعت‌ صبر کنید.

پس از بیست و چهار ساعت برنج‌ را از درون آب خارج کرده و دوباره درون‌ یک قابلمه دیگر بریزید. حالا باید سه لیوان آب جوش به آن اضافه کنید و قابلمه را روی حرارت قرار دهید. حرارت را زیاد کنید و صبر کنید تا آب برنج خشک شود و برنج سوراخ شود.

وقتی سطح برنج سوراخ شد روی آن مقداری کره بریزید و به آن نمک اضافه کنید. حالا باید دم کنی را روی قابلمه قرار دهید و صبر کنید تا برنج دم بکشد.

برنج برای دم کشیدن ‌به نیم ساعت الی چهل دقیقه زمان نیاز دارد. وقتی برنج دم کشید می توانید آن را با زعفران دم‌شده و زرشک تزئین نمایید و نوش جان کنید.

توضیحاتی که در بالا شرح داده است بهترین روش پخت برنج نیم دانه می باشند، سعی کنید برنج نیم دانه خود را به این روش تهیه نمایید.

قیمت خرید برنج سر لاشه کیلویی شمال

قیمت خرید برنج سر لاشه کیلویی شمال برنج کیلویی سر لاشه شمال قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع برنج داردو این به علت کیفیت بالا و طعم بی نظیر این ‌نوع برنج می باشد.

قیمت خرید برنج نیم دانه شمال با توجه به درجه کیفیت و تازگی آن معین می شود، برای مثال اگر شما ‌بخواهید با کیفیت ترین و تازه ترین نوع برنج نیم دانه را مصرف نمایید می بایست هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

شرکت‌های عرضه کننده برنج نیم دانه تمام تلاش کارکنان خود را به کار می گیرند تا بتوانند این محصول را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در بازار  های داخلی و خارجی عرضه نمایند. سعی کنید بهترین نوع این محصول را بدون توجه به هزینه انتخاب کنید و هیچگاه به خاطر هزینه کم از محصول بی کیفیت استفاده نکنید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.