سفارش مستقیم برنج کشت دوم 10 کیلویی را می توانید از طریق سایت ما به صورت آنلاین انجام دهید. قیمت محصول عرضه شده در این روش به دلیل عرضه بدون واسطه بسیار مناسبتر از قیمت آن در سطح بازار آزاد بوده و شما می توانید با صرف یک هزینه کمتر، مقدار بیشتری از آن را خریداری نمایید. در سایت ارقام مختلف برنج ایرانی عرضه شده و مشتریان می توانند به صورت عمده یا جزئی ثبت سفارش و خریدشان را درب منزل تحویل بگیرند.
سفارش مستقیم برنج کشت دوم 10 کیلویی

منظور از برنج کشت دوم چیست؟

منظور از برنج کشت دوم چیست؟ بسیاری از مردم برنج کشت دوم را بهترین نوع برنج ایرانی می دانند. این برنج پس از کاشت و برداشت اول و در ماه مرداد ماه برای بار دوم کشت می شود. چون سرمای هوا در شمال کشور زودتر از دیگر مناطق اتفاق نی افتد از ارقام زودرس برنج در کشت دوم استفاده می شود. قیمت این برنج گرانتر از انواع برنج در برداشت های اول بوده و بیشترین کشت در استان های مازندران و شهرستان های آن مانند بابلسر و فریدونکنار انجام می گیرد.
مهمترین تفاوتی که بین برنج کشت دوم و اول وجود دارد این است که در نوع دوم نیازی به آماده کردن خزانه نیازی به گرم نگه داشتن بذر نبوده چرا که آفتاب مرداد ماه به اندازه کافی گرم و مناسب برای رشد و نمو آنها می باشد. انواع برنجی که برای کشت انتخاب می شود دارای طبع گرم هستند. در مرحله دوم کشت یک بار بیشتر از دفعه اول به برنج و خوشه های آن سم داده می شود.
ضریب مرغوبیت در کشت دوم بسیار بالاتر از کشت اول است به همین دلیل اکثر تجار برنج از این نمونه برای فروش استفاده می کنند. عطر، طعم و قد برنج کشیده تر و استخوانی تر از کشت اول می باشد.

خرید برنج سرگل کشت دوم 10 کیلویی

خرید برنج سرگل کشت دوم 10 کیلویی برای خرید برنج سرگل کشت دوم 10 کیلویی کافیست به روش اینترنتی اقدام کنید. برنج سرگل طرفداران زیادی دارد. این برنج بسیار خوش عطر بوده و در پخت کاملا قد می کشد. از این رو برای استفاده در میهمانی ها و مجالس گزینه بسیار خوبی است. لذا خرید و فروش آن در طول سال رونق خوبی دارد. برای خرید آسان و بی دردسر خرید غیرحضوری گزینه مناسبی است. ضمن آنکه قیمت برنج کشت دوم متعادلتر بوده و خریدار می تواند با پرداخت پول کمتر، برنج باکیفیت تری را سفارش دهد.
برای خرید این برنج 10 کیلویی که بیشتر در گونی های نخی که مخصوص برنج ایرانی است می توانید سفارشتان را در حجم بالا هم ثبت کنید. معمولا خرید در تناژ بالا به صرفه تر بوده و فروشنده تخفیف بیشتری بر روی محصول عرضه شده خود اعمال می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.