برنج محصولی است که جزو غلات دسته بندی می شود و در مناطق گرم و معتدل مانند استان های شمالی کشور کشت می شود و جزو جدانشدنی سبد غذایی هر خانواده ای است. برنج شمال انواع و ارقام مختلفی دارد که رقم های برنج دانه بلند آن مجلسی است و دارای بهترین کیفیت است. خرید بهترین برنج شمال کیلویی دانه بلند را می توانید با قیمت واقعی و ارزان در سایت فروش آن انجام دهید.

خرید بهترین برنج شمال کیلویی دانه بلند

روش های پخت برنج

روش های پخت برنج برنج رقم های مختلفی دارد که پخت هر نوع آن کمی با دیگری متفاوت است و در واقع باید قلق پخت هر رقم از برنج را یاد بگیریم تا به بهترین شکل آن را دم بگذاریم. انواع برنج به دو شکل کته و آبکشی پخته می شود. بعضی از ارقام برنج نیاز به کمی خیساندن دارد تا پخت آن بهتر شود و برنج دانه دانه و نرم شود.برنج های با کیفیت دارای پخت عالی، ری کشی مناسب، عطر و طعم فوق العاده ای هستند. همچنین می توان برنج را به شکل دمی با مواد مختلف مانند عدس، لوبیا سبز و مواد دیگر پخت.

برنج را می توان در قابلمه های معمولی، دستگاه پلوپز و حتی در فر و ماکروفر پخت و پلوی ساده خوشمزه ای را در کنار انواع خورشت و یا پلوی مخلوط جذابی را تهیه و میل کرد. برای مجالس و مهمانی بهتر است برنج آبکش شود، در این صورت می توانید ته دیگ های مختلفی مطابق میل خود تهیه کنید و یا اگر میخواهید برنج را به شکل قالب تهیه کنید باید آن را کته کنید.

شرکت پخش برنج شمال 20 کیلویی

شرکت پخش برنج شمال 20 کیلویی برنج شمال انواع مختلفی دارد که از لحاظ زمان برداشت، نوع کشت، شکل ظاهری، عطر و طعم و نحوه پخت تفاوت دارند اما همه ارقام آن با کیفیت و اعلا است. انواع برنج شمال دارای پخت عالی و ری کشی زیاد است و عطر و طعم آن بی نظیر است و ماندگاری زیادی بعد از پخت دارد و نرم باقی می ماند، از این رو مصارف عمده برنج رستوران ها، سفره خانه ها و مراکز تهیه غذا از برنج شمال است.

قیمت برنج شمالی به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما در کل هر نوع آن قیمت منصفانه ای دارد. برنج شمال در بسته بندی های مختلفی وجود دارد و شرکت پخش برنج شمال ۲۰ کیلویی، این محصول را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در سایت اینترنتی معتبر فروش خود عرضه می کند و با حذف واسطه و فروش مستقیم باعث کاهش قیمت این نوع برنج شده است. برای خرید کافی است به این سایت مراجعه کنید و برنج ۲۰ کیلویی شمال را در هر تعداد کیسه که لازم دارید سفارش دهید تا در اسرع وقت در محل دلخواه تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.