برنج طارم گیلانی یکی از انواع برنج های کشت شده با طعم و رایحه عالی  در استان های شمالی کشور می باشد. کشت دوم برنج طارم همیشه دارای کیفیت بالاتر از کشت اول بوده به علت آنکه در تولید آن از سموم دفع آفات کمتر استفاده می شود که این امر باعث می شود برنج کیفیت بالاتری داشته باشد.پخش برنج طارم گیلان کشت دوم در بسته بندی های کیلویی یا فله با قیمت مناسب در این سایت انجام می گیرد.

پخش برنج طارم گیلان کشت دوم

پخت برنج کشت دوم شمالی

پخت برنج کشت دوم شمالی برنج کشت اول شمالی از فروردین ماه شروع و در مرداد ماه برداشت می شود. در کشت دوم که از تابستان شروع شده  ودر اواسط پاییز برداشت می شود از لحاظ کیفیت و طعم و رایحه بسیار عالی بوده و پخت بسیار خوشمزه ای دارد. این نوع برنج که به کشت دوم مشهور است به علت استفاده نکردن از سموم در طی کاشت و نیز بهره بردن از آب باران دارای طعم بسیار متفاوتی با دیگر برنج های کشت شده دارد. علاقمندان به برنج های شمالی به چند روش این نوع برنج را می پزند. 

برنج شمالی اعلا را که در کشت دوم بدست آمده به روش کته و آبکش طبخ می کنند. در روش کته به تعداد پیمانه برنج آب اضافه کرده و مقداری روغن یا کره ترکیب کرده و در شعله کم به پخت آن مبادرت می ورزند. در پخت به روش آبکش نیز این نوع برنج بعد از چند ساعت خیساندن در آب و نمک در نهایت در مقدار فراوان تری از آب و نمک پخته شده و آبکش می شود و در نهایت بر روی شعله بسیار کم به صورت آرام آرام می پزد. 

در هر دو روش پخت برنج کشت دوم شمالی عطر و بوی آن فضای خانه را پر کرده و طعم بسیار لذیذ خود را نشان می دهد. این نوع برنج علاوه بر طرفداران داخلی از هواداران برنج های ایرانی زیادی در خارج از کشور نیز برخوردار می باشد.

تهیه برنج طارم کشت دوم گیلان گونی

تهیه برنج طارم کشت دوم گیلان گونی کاشت برنج در مرحله دوم که به کشت دوم معروف است بعد از کشت اول صورت گرفته و در تابستان شروع و در پاییز برداشت می شود. کاشت به صورت نشا بوده و میزان کمتری نسبت به کشت اول در زمین ها کاشته می شود. در تولید این نوع برنج از سم استفاده نکرده و از آب باران برای آبیاری آن بیشتر استفاده می شود .

تهیه برنج طارم کشت دوم گیلانی به صورت گونی برنج در وزن های متفاوت و عمده را می توان از وب سایت های معتبر تهیه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.