عرضه کننده برنج فجر سوزنی استخوانی، توانسته نیاز بسیاری از مردم را در بخش این ماده غذایی مغذی، تامین کند. این برنج در بسته بندی های متنوعی در سطح بازار به فروش می رسد.
جهت خریدی آسان با قدرت مقایسه کیفیت و قیمت، می توانید به سایت ما بپیوندید و تمامی چیز هایی که از اطلاعات این برنج، نیاز دارید را از این سایت کسب کنید. مشاوران ما آماده پاسخگویی در هر زمان به شما هستند.

عرضه کننده برنج فجر سوزنی استخوانی

مشخصات برنج سوزنی استخوانی

مشخصات برنج سوزنی استخوانی کشور ما یکی از تولید کنندگان بهترین برنج های دنیا می باشد. یکی از برترین برنج های موجود در کشور، برنج استخوانی سوزنی می باشد که نام دیگر آن، برنج فجر است.
این برنج همانطور که از نامش مشخص است، ظاهری نازک و تیز دارد و به دلیل شباهت با سوزن، این نام را برایش برگزیدند.
بافت شیشه ای و سفید کدر  به رنگ استخوان دارد. که پس از پخت عطر و طعمی بی نظیر دارد و هوش از سر آدم می برد. برنج سوزنی در هنگام برداشت در طول 8 میلی متر و در هنگام پخت 1 سانتی متر می گردد. کاملا یکدست و تمیز می باشد و رنگ شلتوک آن به رنگ زرد است.
برنج سوزنی بیشتر در مناطق شمالی در فروردین ماه شروع به کاشت و در اواخر مرداد ماه، برداشت می شود. این برنج دیر رس است و نمونه کشت دوم ندارد.
این برنج خواص بسیار بی نظیری برای بدن دارد و انرژی مورد نیاز فرد را به خوبی تامین می کند. همچنین به دلیل کم کالری بودن و میزان کلسترول پایینی که دارد، بسیار مناسب برای افرادی که می خواهند وزن کم کنند و دچار بیماری فشار خون و چربی بالا هستند، می باشد.
سرشار از انواع ویتامین ها می باشد و به سلامت استخوان ها کمک می کند، همچنین بسیار زود هضم است و خبری از دل پیچه و حساسیت معده نمی باشد.
اگر بخواهید برنج سوزنی استخوانی را تشخیص دهید، حتما آن را بین دو کف دست خود بمالید و سپس ها کنید تا عطر آن قابل استشمام باشد همچنین می توانید کمی از آن را بجویید، اگر طعم برنج را حس کردید مرغوب می باشد.

فروشنده معتبر برنج سوزنی فجر 10 کیلویی

فروشنده معتبر برنج سوزنی فجر 10 کیلویی فروشنده معتبر برنج سوزنی فجر در بسته بندی 10 کیلویی، 20 کیلویی و میزان بالا، این محصول را در بازار عرضه می کند. قیمت روز برنج با توجه به نوسانات ارز، نوع بذر، کیفیت برداشت محصول تغییر می کند. جهت خرید برنج سوزنی کیلویی به صورت عمده و قیمت بسیار مناسب می توانید با شماره های زیر، تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.